سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قهوه ساز خانگی کوچک

خرید قهوه ساز
در بین دستگاه های اسپرسو ساز، اسپرسو ساز های نوا، جمیلای، مباشی، دلونگی از بهترین برند های این قهوه ساز ها می باشند (البته نه همه مدل های این برند ها). با این اسپرسو ساز ها، قهوه اسپرسو در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه، آماده می شود. همچنین قابلیت های فراوانی هم دارند، مانند ایجاد کرما بر روی اسپرسو، تهیه کاپوچینو، لاته، فوم گیری خودکار، … .
همینطور تعدادی از بهترین قهوه سازها برای مصارف خانگی عبارتند از: یکی از بهترین قهوه ساز های دمی برای استفاده در خانه، قهوه ساز کمکس می باشد. کار کردن با این قهوه ساز بسیار راحت است و تنها لوازم جانبی که احتیاج دارد، فیلتر کاغذی کمکس است که در بسته های چندتایی در بازار موجود می باشد.
برای تهیه قهوه فرانسه در خانه، بهترین قهوه سازی که می توان خرید، فرنچ پرس است. قهوه ساز فرنچ پرس کارایی بسیار راحتی دارد و با آن حتی می توان انواع چایی و دم نوش هم آماده کرد. آماده کردن قهوه ترک هم به تنها قهوه سازی که احتیاج دارد، جذوه یا همان قهوه جوش می باشد.
مدت زمان آماده شدن قهوه مساله بعدی است که باید به آن توجه کنید. به خصوص اگر قصد دارید قهوه ساز های دمی خریداری کنید. بعضی از قهوه ساز ها در مدت زمان چند دقیقه قهوه شما را آماده می کنند، مانند نانو پرسو ها، دستگاه اسپرسو ساز، انواع موکاپات، …. .
اما قهوه ساز های دمی به دلیل سازوکارشان مدت زمان بیشتری را می طلبند تا قهوه آماده شود. اگر طرفدار قهوه های سرد (انواع کلدبرو) هستید که این زمان خیلی بیشتر هم طول میکشد. و در نهایت یک عامل مهم که باید به آن توجه کنید هزینه خرید دستگاه قهوه ساز می باشد. بعضی از قهوه ساز ها نیازی به لوازم جانبی قهوه ندارند، بنابراین تنها بابت خرید دستگاه قهوه ساز هزینه می کنید. مانند جذوه، فرنچ پرس، … .
اما بعضی از قهوه ساز ها هستند که علاوه بر اینکه هم برای خرید دستگاه باید هزینه کنید، هزینه ای هم باید بابت خرید لوازم جانبی آن باید بپردازید. مانند دستگاه اسپرسو ساز که باید پرتافیلتر، تمپر، … را هم به همراه دستگاه خریداری کنید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که مکان مورد استفاده از قهوه ساز کجا هست. مسلما قهوه سازی که برای استفاده در خانه خریداری می شود، با قهوه سازی که در یک شرکت یا اداره مورد استفاده قرار می گیرید با هم فرق می کنند.
نکته بعدی این است که شما قصد دارید کدام نوع از نوشیدنی های قهوه را آماده کنید. قهوه دمی، اسپرسو، کاپوچینو، قهوه ترک، قهوه فرانسه … . زیرا همه این قهوه ها، دستگاه قهوه ساز مخصوص به خود را دارند.