سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اسپرسو ساز خانگی چیست

اسپرسو ساز خانگی

هنگام انتخاب اسپرسو ساز خانگی ملاحظات مختلفی وجود دارد. به طور مثال همه اسپرسو ماشین های خانگی بعد از گذشت مدت زمانی به تعمیر و رسوب زدایی نیاز دارند. اما این قدرت و امکانات دستگاه است که زمانش را تقریبا مشخص میکند. امکانات جانبی (مثل تنظیم کردن زمان، نوع سختی آب، فوم گری اتوماتیک یا دستی، …) دستگاه چیست؟ دستگاه دارای آسیاب است یا خیر؟
اسپرسو ساز پودری است یا کپسولی (طبیعتا اسپرسو ساز های کپسولی به زمان کمتری نیاز دارند). خودتان چقدر مهارت در درست کردن قهوه با دستگاه های اسپرسو ساز را دارید؟ امکانات اتوماتیک یا دستی قهوه ساز چقدر است؟ در هر بار روشن کردن دستگاه چند شات اسپرسو می توان درست کرد؟ و به غیر از اسپرسو، چه قهوه های دیگری می توان تهیه کرد؟
مهمترین نکته این است که همه این موارد را بدانید و با دقت به این نکات اقدام به خرید کنید. تا درنهایت بهترین و مناسب ترین اسپرسو ساز خانگی را خریداری کنید. اما در ادامه چند توصیه که همیشه به خریداران می کنیم را هم به شما پیشنهاد می دهیم.
به طور کلی توصیه می کنیم 40 درصد از بودجه خود را به آسیاب اختصاص دهید. زیرا مدل آسیاب قهوه و میزان آسیا کردن دانه های قهوه بر روی طعم قهوه تاثیر زیادی دارند.
اگر ترجیح می دهید قهوه هایی که در ترکیب با شیر هستند را بنوشید، اسپرسو سازی را خریداری کنید که نازل و فشار بخار خوبی را داشته باشد (بهتر از مدل های معمولی باشد).
چند نوشیدنی پشت سر هم در یک زمان درست می کنید؟ اگر این تعداد زیاد است از اسپرسو ساز های نیمه صنعتی استفاده کنید.
اگر ابعاد فضایی که اسپرسو ساز خود را در آن قرار می دهید، کوچک است، از اسپرسو ساز های کشیده مثل اسپرسو ساز مباشی 2016 یا دلونگی 685 را خریداری کنید.
source: ویژگی های اسپرسو ساز خانگی چیست