سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آسیاب قهوه برقی

خرید آسیاب قهوه

آسیاب قهوه آندیمند LD-021 از آسیاب‌های قهوه اتوماتیک و نیمه صنعتی به حساب می‌آید. با خرید آسیاب قهوه آندیمند LD-021، یک آسیاب قهوه با کیفیت ساخت بسیار بالا و امکان انتخاب درجه آسیاب خواهید داشت. این آسیاب قهوه حرفی ای در کافی شاپ ها  هم مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی قیف با مواد درجه یک و از جنس پلی استر است که تغییر شکل نمی‌دهد و نمی‌شکند.
تنظیم دقیق درجه آسیاب با دقت بالا و مجهز به درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه،همراه با طراحی مناسب خروجی برای خروج بهتر قهوه آسیاب شده از مخزن.
لرزش کمتر همراه با بدنه مقاوم و سیستم تهویه‌ای مناسب برای هوای ورودی و خروجی دارد. طراحی منحصر به فرد و تضمین از بین نرفتن عطر و رایحه‌ی قهوه در هنگام آسیاب کردن.
در آسیاب قهوه آندیمند LD-021 از مواد مقاوم در بدنه استفاده شده و طراحی آن ارگونومیک است. طراحی کارامد به منظور قرار گرفتن پرتافیلتر به صورتیکه شما می‌توانید مستقیما پرتافیلتر خود را در قسمت خروجی قهوه‌ی آسیاب شده و در مکان مخصوصی که برای آن تعبیه شده است، قرار دهید.
از دیگر مزایای این آسیاب قهوه، قابلیت تنظیم مقدار قهوه‌ی خروجی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید مقدار قهوه‌ای را که نیاز دارید تعیین کرده و بصورت دقیق آسیاب کنید. با تنظیم دقیق می توان حالت آماده را برای اسپرسوی سینگل و دبل تعیین کرد.
داشتن این دستگاه، خیالتان از بابت داشتن یک آسیاب قهوه با کیفیت و مدرن آسوده باشد همچنین شما دارای یک آسیاب با دوام و کارایی بسیار بالا و بسیار کم صدا هستید.

source: خرید آسیاب قهوه برقی