سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اسپرسو ساز زیگما

خرید اسپرسو ساز

از جمله ویژگیهای این مدل اسپرسو ساز زیگما داشتن موتور با فشار 15 بار و ظرفیت 850 وات قدرتمند ایتالیایی میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی میباشد اسپرسوساز زیگما مدل RL-850 مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد.

اسپرسوساز زیگما مدل RL-850 دارای صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. اسپرسوساز زیگما مدل RL-850دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ میباشد و پرتا فیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با وزن مناسب و بیشتر از پرتافیلتر های دستگاه های مشابه خانگی و متریال مرغوبتر، عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل میدهد. دستگاه اسپرسو ساز زیگما مدل RL-850 مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها، کافی شاپ های کوچک و مکانهای مشابه است.

اقلام همراه این دستگاه سبد تک و دبل ، تمپر و پیمانه پلاستیکی ، پرتافیلتر و دفترچه راهنما میباشد.جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما خودتام اقدام به خرید قهوه و از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

مشخصات کالا:

جنس بدنه: استیل ضد زنگ

قدرت: 850 وات

فشار بخار:15 بار

نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو

گنجایش مخزن: 1/5 لیتر

source: خرید اسپرسو ساز زیگما