سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه اسپرسو ساز

خرید اسپرسو ساز

زمانی که قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، با انبوهی از دستگاه ها با نام ها، ویژگی ها و مکانیسم های متفاوت رو به رو می شوید. تنوع زیاد دستگاه های اسپرسو ساز، انتخاب و خرید دستگاه مورد نیازمان را مشکل می کند.

یکی از فاکتورهای که انتخاب را مشکل تر می کند، مکانیسم دستگاه می باشد. دستگاه های اسپرسو ساز از لحاظ نوع کاربری به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند.

اسپرسو ساز های خانگی

همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص است، اسپرسو سازهایی هستند که برای مصارف خانگی کاربرد دارند. اسپرسو ساز های خانگی توان موتور کمتری در مقایسه با اسپرسو ساز های دیگر دارند.

زیرا تعداد فنجان اسپرسویی که در طول روز با این دستگاه ها آماده می کنید بسیار کم است (بستگی به تعداد جمعیت خانواده دارد). درنتیجه نیاز به توان موتور بیشتر نمی باشند.

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی، دستگاه هایی هستند با توان موتور بیشتر از اسپرسو ساز های خانگی و کمتر از اسپرسوساز های صنعتی. بنابراین برای مغازه ها، کافی شاپ های کوچک، ادارات، دفاتر کار، هایپر مارکت ها، … مناسب می باشد.

به طور کلی از دستگاه های اسپرسوساز نیمه صنعتی برای آماده کردن روزانه 10-20 فنجان اسپرسو قهوه استفاده می شود. این دستگاه ها دارای پرتافیلترهایی با سایز 51، 53 و 58 می باشند. دستگاه های نیمه صنعتی اسپرسو ساز هم دارای نازل بخار هستند. البته بعضی از این اسپرسو ساز ها دارای نازل آب جوش جداگانه هم می باشند.

اسپرسو ساز های صنعتی

آخرین دسته متعلق است به اسپرسو ساز های صنعتی. از این دستگاه ها برای کافی شاپ های بزرگ، هتل ها، باشگاه های ورزشی، … استفاده می شود. یعنی برای آماده کردن روزانه بیشتر از 20 فنجان قهوه اسپرسو.

اسپرسو ساز های صنعتی دارای 1 تا 7 هدگروپ می باشند. بنابراین با افزایش تعداد هدگروپ ها، تعداد بیشتری اسپرسو می توان آماده کرد. همچنین تعداد افراد بیشتری می توانند همزان با اسپرسو ساز کار کنند.

source: قیمت دستگاه اسپرسو ساز