سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قهوه ساز نسل سوم

خرید قهوه ساز

آماده کردن قهوه یا به صورت گذر آب جوش از پودر قهوه (عصاره گیری) انجام می شود، مانند دستگاه اسپرسو ساز، یا به صورت دم کردم قهوه. به منظور دم کردن قهوه دستگاه های قهوه ساز مختلفی تولید شده و در بازار موجور می باشد. اما انتخاب بهترین و کارآمد ترین قهوه ساز دمی از بین آنها کار نسبتا مشکلی است. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنیم.

به طور کلی به قهوه ساز های دمی، قهوه ساز های نسل سوم می گویند. ساز و کار این قهوه ساز ها به این گونه است که دانه قهوه در مدت زمان بیشتری در مجاورت با آب قرار می گیرند. برعکس قهوه جوش ها یا انواع موکاپات.

قهوه ساز های دمی، قهوه ساز های بسیار ساده ای هستند که هم ظاهر قشنگی دارند و هم آماده کردن قهوه با این دستگاه ها بسیار راحت می باشد. همچنین در زمان دم کردن قهوه عطر قهوه کل فضا را پر می کند.

دم کردن قهوه در این قهوه ساز ها با استفاده از فیلتر که اغلب هم فیلتر های کاغذی هستند، انجام می شود. استفاده از فیلتر باعث می شود، روغن قهوه گرفته شود. این یک مزیت بزرگی است برای کسانی که قهوه ای بدون روغن می نوشند. علاوه بر این سازوکار همه قهوه ساز های دمی به یک صورت می باشد.

بهترین قهوه ساز دمی

قهوه ساز های دمی انواع مختلفی دارند. هریک از آنها با اینکه در کلیت یکی هستند اما در جزئیات، متفاوت از هم می باشند، مانند مدت زمانی که طول می کشد تا قهوه آماده شود. اما بهترین قهوه ساز دمی کدام است؟ در زیر به تعدادی از بهترین این قهوه ساز اشاره می کنیم.

قهوه ساز دمی کمکس از دو مخزن تشکیل شده است. مخزن بالایی که مخصوص قهوه آسیاب شده و آب جوش است و مخرن پایینی که عصاره قهوه وارد آن می شود. فیلتر کاعذی مخصوص قهوه ساز کمکس هم در وسط این دو مخرن قرار می گیرد.

قهوه ساز v60، همانند قهوه ساز کمکس می باشد با این تفاوت که v60 یک دستگاه بسیار ساده شبیه به لیوانی با زاویه 60 درجه می باشد. برای دم کردن قهوه با 60، قهوه ساز را بر روی فنجان قهوه قرار داده و شروع میکنیم به دم کردن قهوه. فنجان قهوه در واقع همان مخزن پایینی قهوه ساز کمکس می باشد.

فرنچ پرس یک استوانه شیشه ای درب دار است که درب آن دارای یک اهرم می باشد. برای دم کردن دانه قهوه، اهرم در پایین ترین حالت خود قرار می گیرد و زمانی که قهوه آماده شد، اهرم را به سمت بالا می آوریم. همچنین فرنچ پرس برای تهیه قهوه فرانسه یکی از بهترین قهوه ساز ها می باشد.

قهوه ساز ایروپرس هم شبیه فرنچ پرس است اما به جای داشتن اهرم، دو استوانه یا سلندر به داخل یکدیگر می روند. زمانی که قهوه دم کشید و خواستیم آن را به داخل فنجان بریزیم، استوانه کوچکتر را به سمت بالا می آوریم. این قهوه ساز هم قابل حمل می باشد و فیلتر دستگاه بر روی خود آن قرار دارد.

source: خرید قهوه ساز نسل سوم